11. toukokuuta 2014

Toukokuun toinen sunnuntai

Äitienpäivä on illassa ja arki edessä. Eilen illalla vein oman äitini ruusun haudalle, kuten olen tehnyt jo kahdentoista vuoden ajan. Anoppikin on jo siellä, eli meillä ei ole kiirettä äitienpäivänä, kotona olen ollut koko päivän, paitsi kahvakuulassa olin päivällä. Ja siellä oli kahden lapseni kanssa, toinen vetäjänä, toinen osallistujana.

Muunmuassa tällaisia olen saanut tänään...

Myös tällainen tuli meille viime viikolla, seiskaluokkalaisen itse leipoma kakko koulun kotitaloustunnilla
ja oli makukin kohdallaan ;)

Sain tällaisen liinan lahjaksi maaliskuussa ja vasta nyt maltoin laittaa sen pöydälle. Alla oleva pellavaliina ei ole ihan mankeloinnin huipputulos, mutta hyvin se peittyi kahvikuppien alle ;)





Itse olen myös virkkaillut viime aikoina kutomisen lisäksi. Tässä viimeistelyä vailla olevia puolivalmiita töitä.

Lisäksi olen suunnitellut virkkailla itselleni jakkua tai liiviä, langat on jo hankittuna, mutta malli on vielä mietinnässä.



Yhtenä iltana auringon laskiessa oli mielenkiintoinen taivas, vai mitä?
Ylin kuva on auringon laskun vastakkaiselta puolelta eli idästä, jännästi aurinko heijastui pilviin.

Mukavaa toukokuun jatkoa :)





1 kommentti:

Unknown kirjoitti...

Ihania lahjoja ja kortteja !
Tuo kapea vihreä on kiva piristys valkoisen liinan päällä.

Mukavaa kevään jatkoa ♥